لطفا کمی صبر کنید
بله. مطابق آنچه در ضمانتنامه درج شده: «این ضمانتنامه به مدت 12 ماه برای یک بار ارائه خدمات معتبر است و پس از استفاده، برگه ضمانتنامه از مصرف کننده اخذ میگردد»
تمام قطعات یدکی پوکا دارای کیفیت خوب و منطبق با استاندارد است.
خیر. مشتری میتواند از طریق تماس با نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش، قطعه مورد نظر خود را سفارش دهد و با تعیین روش ارسال (پست، باربری، تیپاکس و غیره) آن را دریافت کند.
تنها برای قطعات مصرفی، تجهیزات استاندارد و لوازم جانبی ذکر شده در کارت گارانتی دستگاهها نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت.
مهلت تست دستگاه تا 72 ساعت پس از تحویل دستگاه است و در صورت بروز مشکل یا عدم رفع ایراد، مشتری میتواند به نمایندگی خدمات مراجعه کند.
با توجه به سیاستهای خدماتی شرکت پوکا، 5 سال خدمات پس از فروش برای تمام دستگاها در نظر گرفته شده است.
محصولات پوکا و MJS تنها از طریق نمایندگان به فروش میرسد.
ابتدا فرم تقاضای درخواست نمایندگی تکمیل و ارسال میگردد و بعد از بررسی در قسمت بازاریابی و فروش و احراز شرایط نمایندگی، همکاری آغاز میشود.
دستگاه گریسی برای مکان های گرمسیری مناسبتر است.
استهلاک H1603 کمتر است. بخش مکانیکی هر دو دستگاه یکی است و تنها تفاوت در بخش الکترونیکی است. به علت وجود برد الکترونیکی در مدل H1603، این دستگاه باید با برق شهری کار کند و نمیتوان از سایر مولدهای برقی استفاده کرد.