loading
سوالات متداول

1. آیا پس از تعمیر در دوره گارانتی کارت ضمانت گرفته می شود؟

بله. مطابق آنچه که در ضمانت نامه درج شده است: " این ضمانت نامه به مدت 12 ماه جهت یکبار ارائه خدمات معتبر می باشد و پس از استفاده برگه ضمانت نامه از مصرف کننده اخذ می گردد ."

 

2. کیفیت قطعات یدکی که در هنگام تعمیر استفاده می شود نسبت به قطعات اولیه دستگاه در چه سطحی است؟

تمام قطعات یدکی پوکا دارای کیفیت خوب و منطبق با استاندارد است.

 

3. آیا خرید قطعات یدکی تنها به صورت حضوری امکان پذیر است؟

خیر. مشتری می تواند از طریق تماس با نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش، قطعه مورد نظر خود را سفارش داده و با تعیین روش ارسال (پست، باربری، تیپاکس و غیره) آن را دریافت نماید.

 

4. آیا وجهی را باید در زمان دریافت خدمات به صورت گارانتی پرداخت کنیم؟

تنها برای قطعات مصرفی، تجهیزات استاندارد و لوازم جانبی ذکر شده در کارت گارانتی دستگاه ها نیاز به پرداخت هزینه می باشد.

 

5. مهلت تست دستگاه پس از تعمیر چه میزان است؟

مهلت تست دستگاه تنها تا 72 ساعت پس از تحویل دستگاه می باشد و در صورت بروز مشکل یا عدم رفع ایراد دستگاه، مشتری می تواند در این مدت به نمایندگی خدمات مراجعه نماید.

 

6. تا چه زمانی پس از خرید محصول می توان از خدمات پس از فروش بهره مند شد؟

با توجه به سیاستهای خدماتی شرکت پوکا، مدت 5 سال خدمات پس از فروش برای تمام دستگاها در نظر گرفته شده است.

 

7. چه شرایطی موجب ابطال کارت گارانتی می شود؟

* عدم مطابقت شماره سریال روی بدنه دستگاه با شماره سریال ثبت شده روی برگه ضمانت نامه یا مخدوش شدن هر یک از آنها.

* عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشگاه در برگه ضمانت نامه.

* باز شدن دستگاه به هر علت در محلی به غیر از مراکز خدمات پس از فروش پوکا.

* هرگونه خرابی ناشی از شکستگی و فرورفتگی بدنه دستگاه.

* قطعات مصرفی (ذغال،بلبرینگ،سه نظام،کابل،پوسته،...) و لوازم جانبی (باطری،شارژر،دسته کمکی و...) شامل ضمانت نمی گردد.

* خرابی ناشی از نوسانات برق، فشار بیش از حد (آسیب همزمان آرمیچر و بالشتک) استفاده غیر اصولی و استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد و خارج از توان دستگاه.

 

8. چگونه می توانیم از شرکت مستقیماً خرید نماییم؟

محصولات پوکا و MJS از طریق نمایندگان فروش صورت می پذیرد.

 

9. نحوه اخذ نمایندگی چگونه است؟

ابتدا فرم تقاضای درخواست نمایندگی تکمیل و ارسال می گردد سپس بعد از بررسی در قسمت بازاریابی و فروش و احراز شرایط نمایندگی، همکاری آغاز می گردد.

 

10. لطفا ساعت کاری نمایندگی های  خدمات پس از فروش پوکا را اعلام فرمایید؟

ساعت کاری تعمیرگاه مرکزی تهران در 6 ماهه اول سال، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 18 و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 تا 14 و در 6 ماهه دوم سال، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 می باشد.
ساعت کاری نمایندگی ها: صبح ها 9 تا 13 و عصرها 16 تا 20.
نکته: در بعضی از شهرستانها ساعات کاری با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر می کند.

 

11. فرق چکش تخریب گریسی و روغنی در چیست؟

دستگاه گریسی برای مکان های گرمسیری مناسب تر می باشد.

 

12. چکش تخریب روتوری H1603 و آرمیچری H1601 چه تفاوتی با هم دارند؟

استهلاک H1603 کمتر است. بخش مکانیکی هر دو دستگاه یکی می باشد و تنها تفاوت در بخش الکترونیکی است. به علت وجود برد الکترونیکی در مدل H1603، این دستگاه باید با برق شهری کار کند و نمی توان از سایر مولدهای برقی استفاده کرد.